Tai Chi Chuan a zdrowie ciala

Tai Chi Chuan a zdrowie ciala

2. Układ nerwowy jest szosa życia. Jest ona odpowiedzialna za utrzymanie i regulowanie naszych najbardziej automatyczne systemy, takie, które by nas żywcem. Zarządza stresu i relaksacji reakcję organizmu, co czyni go wielkim Wyważarka naszego systemu wewnętrznego. Autonomiczny układ nerwowy oferuje nam jeden z najbardziej bezpośrednich przykładów potrzebę równowagi w utrzymaniu zdrowia i dobrego samopoczucia. Zdrowy układ nerwowy utrzymać nasze ciało w stan homeostazy. Zdrowy styl życia starają się zrobić to samo dla wszystkich części naszego bytu i naszego życia – fizycznych, psychicznych, emocjonalnych i duchowych.

Gdyby można było mówić układ nerwowy powie nam, że w dzisiejszych czasach stres jest wygraną nad relaksu. Nasza walka lub ucieczka odpowiedź – odpowiedź organizmu na stres – jest nadbieg większość czasu. Więc co nam potrzeba? Aby zacząć świadomie równoważenia naszymi doświadczeniami. Aby wziąć jak najwięcej czasu na spowolnienie, jak robimy dla revving, uczyć się praktyki za aktywowanie części układu nerwowego odpowiedzialnego za reakcję relaksacyjną – układu przywspółczulnego.

Przykłady: głębokie oddychanie z naciskiem na powolnych, długich wydycha, ćwiczenia ciała i umysłu, takich jak joga i tai chi, terapii, takich jak masaż, CranioSacral i akupunktury.

3. Jeśli chodzi o przekształcenie naszego zdrowia i dobrego samopoczucia, praktyka nie czyni doskonały. To prowadzi do postępu. Kiedy podejmujemy zobowiązanie się obudzić i uczestniczenia w tworzeniu cudów w naszym codziennym życiu, czynimy obietnicy praktykowania zasad zintegrowanego samoopieki. Praktykowanie oznacza wzięcie udziału w, uczenie się i postępuje w naszym tempie. Oznacza to, rozumiejąc, że doskonałość nie jest celem; Raczej staramy się dopasować się do głębszego procesu uzdrawiania, który przychodzi razem jak będziemy się małe i stabilne kroki.

– autor artykułu